- J&P Oddział w Polsce
Budowa A1 Bełk-Sośnica wraz z węzłem drogowym „Sośnica” na skrzyżowaniu autostrad A1 i A4
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/31,5)
2. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
3. Warstwa ścieralna - Budimex S.A.
Budowa Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
2. Warstwa ścieralna - Strabag Sp. z o.o.
Budowa A1 Bełk-Świerklany
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
Podbudowa stabilizowana mechanicznie
-warstwa zasadnicza - Mostostal Warszawa S.A.
Budowa Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
2. Warstwa ścieralna - Polimex-Mostostal
Budowa A2 Stryków-Konotopa Odcinek „B”
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1.Warstwa podbudowy bit. wiążąca
2. Warstwa ścieralna - Skanska S.A.
Budowa A1 Nowe Marzy-Toruń
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa Stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/31,5)
2. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
3. Warstwa ścieralna - Heilit+Woerner Budowala Sp. z o.o.
Budowa A2 Nowy Tomyśl-Świecko
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa stabilizowana mechanicznie na sucho z cementem (mieszanka 0/31,5)
2. Warstwy w technologii betonowej „B38” - Strabag Sp. z o.o.
Budowa A2 Stryków-Konotopa Odcinek „D”
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
Podbudowa stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/31,5) - Heilit+Woerner Budowalana Sp. z o.o.
Lotnisko Lublin
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
Produkcja betonów - Covec / DSS / Boegl a Krysl
Budowa A2 Struków-Konotopa Odcinek „C”
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/31,5)
2. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
3. Warstwa ścieralna - Dragados S.A. Oddział w Polsce
Budowa A1 Piekary Śl.-Maciejów
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/31,5)
2. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
3. Warstwa ścieralna - Skanska S.A.
Budowa S8 Oleśnica-Syców
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
2. Warstwa ścieralna - Max Boegl Polska Sp. z o.o.
Lotnisko Katowice/Pyrzowice
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
Produkcja betonów (płyta lotniska) - Skanska S.A.
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Poznaniu
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Giżycku
Wytwórnia Mas Bitumicznych Sokolniki k/Grębowa
Wytwórnia Mas Bitumicznych Bór l/Głogowa Mał.
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Zabrzu
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Warszawie
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Szubinie
Wytwórnia Mas Bitumicznych w Nasławicach
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
Produkcja mas bitumicznych - ALPINE BAU
Budowa S5 Rawicz-Bojanowo
Dostawa mieszanki do stabilizacji mech. 0/31,5 - Max Boegl Polska Sp. z o.o.
Lotnisko Rzeszów Jasionka
Kruszywa na potrzeby produkcji betonu-przebudowa płyty lotniska - POL AQUA/DRAGADOS
Budowa S8 odcinek 5,6,7 Łask, Sieradz, Pabianice
Budowa S8 odcinek 3 Wieruszów – Walichnowy
Budowa linii kolejowej nr 1 Koluszki – Częstochowa
Budowa S17 – Obwodnica Lublina
Dostawa mieszanki do stabilizacji mech. 0/3,15
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Podbudowa stabilizowana mechanicznie (mieszanka 0/3,15)
2. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
3. Warstwa ścieralna - PBDiM Kobylarnia
A1 Toruń – Kowal
Kruszywo dostarczane na potrzeby:
1. Warstwa podbudowy bit. wiążąca
2. Warstwa ścieralna - TORPOL
linia 143 Kalety – Kluczbork, linia Warszawa Remb. – Tłuszcz
Dostawa:
1. Tłucznia 31,5/50 mm
2. Klińca 4-31,5 mm
3. Mieszanki 0/31,5 mm - FCC
modernizacja linii kolejowej E59 Czempiń – Poznań
Dostawa:
1. Tłucznia 31,5/50 mm
2. Klińca 4-31,5 mm
3. Mieszanki 0/31,5 mm - ZUE S.A.
wzmocnienie podtorza na linii nr 139 Katowice – Zwardoń i na linii nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice
Dostawa:
1. Tłucznia 31,5/50 mm
2. Klińca 4-31,5 mm
3. Mieszanki 0/31,5 mm
22. INTERCRAFT
Dostawy:
1. Tłucznia 31,5/50 mm
2. Klińca 4-31,5 mm
3. Mieszanki 0/31,5 mm
23. TRANSLOG
Dostawy:
1. Tłucznia 31,5/50 mm
2. Klińca 4-31,5 mm
3. Mieszanki 0/31,5 mm